3 doors down – Let me be myself

Zniechęcona koniecznością dodawania zdjęć na photoblogu i natchniona twórczością kolegów z trzeciej klasy, przeprowadziłam się tutaj ;)

W chwili obecnej powątpiewam, czy dam radę się w nowym otoczeniu połapać, ale to wszystko wyjdzie w praniu :]

Jak na razie moim celem jest pozbycie się tego szajsu z prawej strony. Rezultatów, jak widać, nie ma xP

W każdym bądź razie mam bardzo ambitny plan wyzbycia się tzw. słomianego zapału, zebrania w sobie i doprowadzenia wszystkiego do porządku. Wszystkiego.
Tego, co mnie irytuje, co dołuje i doprowadza do łez.

Bo pokazuje się słońce, co powinno mnie cieszyć, tymczasem obciążona nadmierną potliwością oczu, mam ograniczoną widoczność i zjebany nastrój.

A przede mną weekend i kolejne multum prawdopodobnych problemów…

5 responses to “3 doors down – Let me be myself

  • ag

    nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia w prowadzeniu tutaj bloga :P
    Ja mam sentyment do swojego.
    a co do spraw musimy zacząć cieszyć się słońcem
    i wszystko poukładać
    tak od nowa :)
    kocham:*

  • Mig

    nie dziękuję xD
    słońce, słońce.. jeśli w przyszłym tygodniu nas nie opuści, przejdźmy się po lekcjach w to miejsce ;) bo tam jest tak ładniee.. :P

  • majojec:D

    weźmiecie mnie ze sobą?:)
    kocham Cię Migusku..i czegoś się niedawno nauczyłam i polecam…a mianowicie do niektórych spraw trzeba nabrać dystansu:) tzn. w ‚tej’ jednej to nie bardzo bo jak tu nabrać dystansu do osoby, którą się kocha…ale w całej reszcie to czemu nie xD kocham Cię, tak bajdzio bajdzio:*

  • Mig

    Weźmiemy ;) Pójdziemy wszystkie, rozłożymy się na trawie i będziemy myśleć bardzo intensywnie o nas i o wszystkim :P

    I także Majojkę kocham :*:*

  • Darusek

    A ja też kocham Migusie bardzo bardzo bardzo :):):)
    heh^^ moja :*:*:*:*

Skomentuj

