Z korespondencji lekcyjnej i monologu pani profesor

„M: A ta blondyna, co siedzi za biurkiem i, otwierając rano szafę, wzoruje się na czerwonym kapturku, to myśli, że my się tych pierdół nauczymy?
D: Tóż wczaaas! wrrr…”

„A.E.: Kochani moi! A nauczyciele się mają bardzo fajnie.
Wolne na okrągło. Wymądrzają się, znęcają nad uczniami…
A ile zarabiają! Zapraszam was,  kochani moi, do szkoły! Za 800 złotych!
I będziecie pracować tak, jak ja. Albo nie! Ja was lubię, to wam tego nie życzę.
Ale Kochani, super praca! Naprawdę polecam!
Mam przed sobą uśmiechniętych młodych ludzi… A ty kolego, nie siedź do mnie plecami, bo mi zaraz szczęka wypadnie. Choć jeszcze mam zęby swoje, ale kto wie…
A ja uważam, że nasze prawo jest w porządku. Tylko trzeba się nauczyć mówić „nie”. Bo na naszym rynku pracy tak to wygląda, jak wygląda. I nikt mi za to nie płaci, że muszę siedzieć po godzinach. To nie jest tak łatwo. Bo my mamy po prostu inne warunki.”

A tak poza tym, to wszystko jest w porządku xD Kochamy panią profesor ;)

Moim dziewczynkom dziękuję za kolejny wspaniały dzień :*

Dziękuję za to, że się mną interesują, choć mogłyby mieć mnie i moje żale głęboko w czterech literach ;)
Dziękuję, że mnie znoszą i nie wytykają ciągłego marudzenia.
Dziękuję, że zawsze są skłonne mnie wysłuchać i zawsze szczerze mówią, co o mnie sądzą ;)
Dziękuję, że stoją po mojej stronie w każdej sytuacji ;)
I dziękuję, że mi mówią, co czują.
A to dla mnie cholernie ważne.
Przynajmniej od nich mogę to wyegzekwować bez mojego proszenia..

Kocham Was. Bardzo :*

Dzisiaj po raz kolejny się zawiodłam. I już powoli tracę nadzieję.

_________________
Edit:

A jednak warto było czekać ;)
Kocham! :*

5 responses to “Z korespondencji lekcyjnej i monologu pani profesor

  • ag

    po to jesteśmy kochanie
    własnie po to
    bo cie kocham tak bardzo :*
    a nadzieje trzeba mieć :)

  • Darusek

    hehe^^ tak pani profesor jest bezbłędna :P:P
    A my Cię zawsze kochamy i zawsze przy Tobie będziemy nawet gdy nas już dość będziesz miała :):)
    I będziemy Ci na nerwy działać(a pewnie już nie raz tak było) ale stoimy za Tobą murem i kochamy :*:*:*:*

  • Mig

    Aj ja Was też! Nawet nie wiecie jak bardzo! xD Byłyście dla mnie cudowne, jak rodzina :* i jeszcze raz dziękuję za wsparcie ;**

  • ag

    jesteśmy rodziną :)
    ta cudowną
    pamietaj o tym :*

  • Mig

    hyhy xd
    a ja chcę z Wami nad tą „Odre” jak to Darusek powiedział ^^
    pójdziemy, prawda? musimy się częściej tak integrować :P
    Ale tak najlepiej to bez alkoholu, bo mi popadniecie w nałóg i bedzie ambaras;p

Skomentuj

