Odrobinę spóźnione postanowienia wielkopostne?

Obecnie uparcie dążę do czterech celów.

Po 1. Chcę być z NIM cholernie szczęśliwa, cieszyć się każdą chwilą i niczego nie żałować.

Po 2. Chcę śpiewać naprawdę dobrze i usłyszeć kiedyś, że lekcje przyniosły oczekiwane efekty.

Po 3. Chcę zawsze mieć przy sobie operacyjną grupę wsparcia.

Po 4. Chcę dotrwać do czerwca i skończyć pierwszą klasę z zadowalającym mnie wynikiem.

ad. 1
Wiem, że nie jest łatwo. I wiem, że cała ‚problemogeneza’ wzięła początek z mojej głupoty, nieostrożności i naiwności . Ale mam nadzieję, że zostanie mi to w końcu wybaczone i życie nie będzie polegało tylko na wspominaniu momentów, kiedy było tak naprawdę dobrze ;]
:*

ad. 2
Jeśli nie wymięknę i dam radę zapieprzać co poniedziałek na UŚ, który w mniemaniu moich nóg znajduje się na końcu świata, będzie okej. Muszę koniecznie wziąć tutaj pod uwagę mój totalny brak organizacji i zdolności racjonalnego myślenia pod wpływem stresu, a może przestanę się gubić:
– we własnych myślach,
– za pierwszym pokonanym rondem,
– podczas patrzenia na zegarek,
– w czasie najprostszych ćwiczeń oddechowych.
Ostatnio nie zwróciłam na to wszystko uwagi i dostałam niezłego kopa w dupę.

ad. 3
Wy Wiecie… ;) Obiecuję koniec marudzenia, choćby nie wiem co! Najwyższy czas dać Wam odpocząć od moich żali ;) I teraz ja będę Was wspierać. Tak, jak Wy to robiłyście przez cały ten czas.
:*

ad. 4
Tutaj zaczynają się schody.
Przydałaby się winda.
Z mojego niesamowitego lenistwa wynika mnóstwo zaległości. Po raz kolejny dołączając brak organizacji, jestem udupiona xP Trzeba mi sporo motywacji…
Albo Boga.

6 responses to “Odrobinę spóźnione postanowienia wielkopostne?

Skomentuj

