Miley Cyrus – Goodbye


„Są ludzie, którym szczęście mignie tylko na moment,
na moment tylko się ukaże po to tylko,
by uczynić życie tym smutniejsze i okrutniejsze.”

Najchętniej w tym momencie bym się wyżaliła, ale powstrzymam się ;) Naprawdę postaram się powstrzymać. W końcu takie było założenie mojego planu na przyszłość, tak więc nastąpi teraz próba sił ;]

Od 72 godzin czekam, ale już wiem, że się nie doczekam.
Smutne. Ale przyzwyczaiłam się, wiecie? Przyzwyczaiłam się, naprawdę.  I co więcej, pogodziłam się z tym w 100%, tylko tak mi czasem jakoś smutno…
W każdym bądź razie tłumaczę sobie nieustannie, że jest w tym wszystkim jakiś cel ;) Prędko go nie poznam, ale może kiedyś…

Udało mi się skupić na szkole. Sama w to nie wierzę, ale się udało.
Zmusiłam się do poświęcenia i jestem z siebie cholernie dumna.
Kiedy po 6103 dniach mojego życia doszłam do wniosku, że jestem człowiekiem zupełnie bezwartościowym, bez żadnego celu w życiu, bez żadnych priorytetów, kiedy dotarło do mnie, że tak naprawdę nic nie wiem, przestraszyłam się. Naprawdę się przestraszyłam. Bo zrozumiałam, że przez swoje lenistwo mogę nie osiągnąć niczego. Bo zwykłam się usprawiedliwiać, że to moja cecha wrodzona, która bezwarunkowo towarzyszyć mi będzie do końca życia, zamiast z tym walczyć. Teraz będzie inaczej.

Przemyślałam sobie wszystko. Nie tylko szkołę, ale wszystko. I mam ogromne wyrzuty sumienia, bo byłam bardzo niemądra. Ale to chyba dobrze, że mam tego świadomość, prawda?
Tymczasem się zmobilizuję. Bo bardzo dawno nie mogłam powiedzieć, że jestem szczęśliwa, a chwilowe stany euforyczne, to nie to samo co spokój dający szczęście trwałe. Potrzebuję spokoju. Bardzo potrzebuję.
I liczę na Jego pomoc.

:*

One response to “Miley Cyrus – Goodbye

  • ag

    ah…
    a ja chce żebyś miała prawdziwe szczęście.
    spokój może Cie do końca nie uszczęśliwić.
    a ty zasługujesz na szczęście takie prawdziwe, nie tylko takie które wynika ze spokoju
    kocham Cie :*

Skomentuj

