Ja chcieć tego pociągu! Teoria wagonu być głupia

Sama sobie nie wierzę. Nie wierzę w to, co mówię i myślę.
Pewnie dlatego, że muszę kłamać… Ale ja naprawdę muszę.
Przez to wszystko mam mętlik w głowie i tracę zdolność oceny sytuacji.

Wczorajszy dzień był straszny, dosłownie.
Chyba nigdy wcześniej nie płakałam aż tyle.
I nawet nie potrafię podać bezpośredniego powodu, po prostu jest mi źle.

I trochę przesadziłam rozklejając się na biologii i PO, ale to było silniejsze ode mnie.
Choć miło mi było po rozmowie z panem Sekułą ;] Bardzo miło.
Bo on się mną naprawdę przejął.

Daruskowi, Mariolce i Madzi dziękuję za towarzystwo :*
Za całe po południe.

I trwajmy we współczuciu koledze, któremu dostało się po mordzie za nic xD
Dziękuję Bogu, że odwróciłam głowę.

* << hajne xDD

3 responses to “Ja chcieć tego pociągu! Teoria wagonu być głupia

  • ag

    nie chce zebyś wiecej płakała bo Ci źle…
    nie chcę zeby Ci było źle..
    Nie umiem pomóc….

  • Darusek

    Taa ja także współczuję koledze biedaczek :(
    Oczywiście słowa wielkiego poety Agusi popieram :P A Twoje również(wiesz bez Ciebie ja na polskim jestem ze tak powiem w czarnej du***):P:P:P:P
    I nie płacz więcej bo nie warto wylewać łzy za kogoś tak, tak dziwnego jakim jest Twój chłopak. Wiem, że go bardzo kochasz wiem… i Kocham Cię :*:*:*:*:*

  • Mig

    Eeee…
    Czy ja powiedziałam, że płakałam akurat przez niego? :P Jest tysiąc powodów, przez które można sie rozklejać ;)

Skomentuj

