Idziemy do przodu ;)

No więc.
Krótko powiem:  jest miło.
xD

Szanowny kolega z 3 TA naładował mnie pozytywną energią wczorajszego popołudnia, także nie może być inaczej ;) Pozdrawiam gorąco ;)

Kolejny fakt, który mnie uszczęśliwia, to ogólne rozśpiewanie, mające nastąpić już niedługo ;) Doszły mnie słuchy, że kilka par życzy sobie mojego głosu na swoich weselach. Ha ha ha. Jeśli do tego czasu nie zdechnę z radości, jaka mnie dzięki temu ogarnia, to całkiem przyzwoicie na tym zarobię =D

A dzisiaj…
Z racji, że w poniedziałek odpadła mi lekcja śpiewu, wpadłam na genialny wręcz pomysł urządzenia sobie pseudolekcji w domu xD
Że niby coś na wzór ćwiczeń, które mam co tydzień ;]
W tym celu przytaszyczyłam do pokoju cholernie ciężkie organy tatusia,
i nie znając nut ani obsługi owego gruchota, ostro się uczyłam :P
Założenia mojej „lekcji” wyglądały nieco inaczej, ale i tak było śmiechowo xD

Tak więc ogólnie moja sytuacja nie kształtuje się tak źle, jak przewidywałam, wręcz odwrotnie xP
I chyba mi się chce śmiać. =D
To znaczy chce mi się na pewno ^^

No i miło.

„[…] miłość nie daje i nigdy nie dawała szczęścia. Wręcz przeciwnie, zawsze jest niepokojem, polem bitwy, ciągiem bezsennych nocy, podczas których zadajemy sobie mnóstwo pytań, dręczą nas wątpliwości. Na prawdziwą miłość składa się ekstaza i udręka.”

Paulo Coelho — Czarownica z Portobello

>>  * <<   Boskie! ;))

5 responses to “Idziemy do przodu ;)

Skomentuj

