Lady Gaga – Eh eh! xD

Hahahahahahahahahahahahaha.

W tym momencie mam wszystko głęboko i daleko xD
Totaaaaalnie.

Zagięłam księdza ;D Chociaż generalnie rzecz biorąc, to najbardziej zagięłam samą siebie ;D Szóstkę z religii to miałam ostatni raz w podstawówce ;D

I zagięłam panią profesor A. Wisełkę. Kurde, jak ona ma na imię? xD
Hmm. Chyba se nie spomnę, więc nazwijmy ją… Anomalia =D To tak prawie ^^

I wykasowałam sobie sześć jakże genialnych filmów, sądząc, że mi się zapisały na płycie, a faktycznie mi się nie zapisały, no i jestem w ciemnej dupie xP Żałoba narodowa. Biorąc pod uwagę fakt, że mój komputer działa z prędkością światła, podobnie jak internet, a każdy film ściągałam jakieś… 5 godzin(?) to jest zajefajnie xD Ale tak to jest – dać dziecku zabawkę, to zawsze coś spieprzy =D

A jutro sobie będę mogła powiedzieć, że zagięłam panią profesor Emilię po raz trzeci, jednakże tym razem nieco inaczej xD Bo mam sobie wzorowe oceny z rachunkowości i leję na to już całkiem. Ćwiczenia w książce się same uzupełnią, a kartkówka się sama napisze xD I miło xD

I jeśli ktokolwiek te pierdoły czyta, to niech mi wybaczy, że dzisiaj tak pieprzę bez sensu i w ogóle, ale mam przypływ radośći =P
Choć nie! Ja mam stan czysto euforyczny :D

Bo aaaaaaa. I aaaaaaaa. I aaaaaaaa.
I.. yyy, bombowo jest xD Tsss. ^^

Hajnie! ;)
:**

7 responses to “Lady Gaga – Eh eh! xD

Skomentuj

