" (…) a Ty zaczaruj mnie, a Ty mi zawróć w głowie"

Nie wiem, kto ma na mnie taki wpływ, ale zgorszyłam się ostatnio xD
Laba i nic więcej.

I teraz już jest w porządku w 100%.
Tak bardzo bardzo w porządku =D
I niech tak zostanie. Ani kroku do przodu, ani do tyłu. Bo jest mi dobrze.
:)

I uczę się piosenki, takiej pięknej. Bo kolega Wojtuś poszerza moje horyzonty muzyczne, za co mu jestem bardzo wdzięczna xD I za wiele innych rzeczy także mu jestem wdzięczna, ale to może przemilczę ^^

I przepraszam kolegę Wojtusia i kolegę Grzesia, że budzę ich codziennie w „środku nocy”. Ale ja się nie potrafię powstrzymać! =D
Obiecuję, że jutro będę się starać nie pisać o 4.30 :P
Niech to będzie moim postanowieniem i próbą silnej woli ;)


„Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem.”

Paulo Coelho

Dziękuję za ostatnie tygodnie. Nabrałam siły, zmieniłam światopogląd, dostrzegłam pozytywną stronę mojego nieszczęścia i odbudowałam spokój. I jest ten uśmiech! ;)

3 responses to “" (…) a Ty zaczaruj mnie, a Ty mi zawróć w głowie"

  • ag

    “Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem.”
    Uważaj z tym.
    Ja tak żyłam.
    I teraz za to płacę.
    I wcale nie jestem szczęśliwa. Żyjąc jednym momentem nie patrząc na to co będzie dalej, wpakowałam się w największe bagno.
    Więc uważaj na to.
    Kocham Cie :*

  • Darusek

    kocham :*:*:*:*

  • Mig

    Wolę wpakować się w bagno i mieć co wspominać, niż żyć tak prawie i się nudzić xP Także cierpienie będzie tu jednak nieodłącznym elementem mojej pseudofilozofii życiowej ;)
    Też Was kocham =*

Skomentuj

