Ciepło, ciepło. Wakacyjnie.

Prawie wakacje. I nie jestem do końca pewna, czy się z nich cieszę.

1. Nie będzie Humbaków – naszych bezpodstawnych fochów, głupich zachowań, przesiadywania pod fontanną, obgadywania każdego, kto się nawinie, selekcji wśród męskiej części szkoły (choć to w związku z zaistniałą sytuacją nie będzie nam chyba tak intensywnie doskwierać)… nie będzie tych wszystkich emocji.
2. Nie będzie Jego – jego dotyku, zapachu… Tego, do czego zdążyłam się bardzo szybko przyzwyczaić. Może zbyt szybko…? Nie będzie mnie trzymał za rękę, nie będzie dla mnie śpiewał, nie będzie mnie przytulał, nie będzie się do mnie uśmiechał, nie będzie Jego słodkich min i tego spojrzenia.
Zapomni?
3. Nie będzie śpiewu – właśnie teraz, kiedy cała moja praca i wysiłek zaczęły nabierać kształtu, przynosić jakieś minimalne efekty. Pomimo tego, że czasem mi się nie chciało, że kasę na lekcję wydawałam w rossmanie, naprawdę mi zależało. Nadal zależy.

Gdyby nie obóz – za równe 29 dni – chyba bym się popłakała.
Ale jakoś to przetrwamy.
Będę się starać.
Będę myśleć.
Będę pamiętać.
Będę rozmawiać.
Będę pisać.
Będę dobrej myśli.
Będę mieć nadzieję.

Spotkam się z Anią. I Karoliną.
Będziemy płakać ze szczęścia, potem rozmawiać, potem się kłócić całe dwa tygodnie, potem znów płakać – ze smutku.
Wykorzystamy TEN czas. Przecież mamy siebie tylko raz w roku.

:)
Będzie dobrze.

5 responses to “Ciepło, ciepło. Wakacyjnie.

  • ON:)))

    Ciepło wakacyjne już słychać i czuć!!

    Jest to dla nas swoista próba obóz przetrwania ja jednak myślę że damy radę i razem dojdziemy do końca będziemy się starać choć mogą być schody….

    Będę rozpaczał za brakiem Ciebie, twojego spojrzenia, westchnienia częstego powtarzania słowa pięknego śpiewania

    wakacje są dł i choć paliwo jest coraz droższe to myślę że z odrobiną inwencji twórczej i choć odrobiny chęci będzie czas i sposobność np do tego żeby w końcu odwiedzić wodną dolinę pospacerować po Koniakowie zaliczyć jakieś ognisko

    jeszcze raz powtórzę pewne przysłowie „Dla chcącego nic trudnego”

    Już tęsknie:)))

  • Migi

    Ach.
    Wodna Dolina czeka i kusi miłą atmosferą (Darusek coś o tym wie, bo nie bez powodu zaciągnęła tam kolegę xD), także ja Ciebie także zapraszam ;*
    A Koniaków jest piękny, bez dwóch zdań :P Więc liczę na to, że tam z kolei Ty zaprosisz mnie ;)
    Dziękuję =**

  • ag

    nie sikejcie xD bedzie dobrze :D :*

  • Migi

    Kujawa, Ty sie nie znasz xD :P
    I nikt tu nie siko, tylko się martwi, a to jest różnica, buroku ^^ :P

  • Di xD

    A ja Was kocham :*:*:*:*:*:*:*

Skomentuj

