A na różowo. xD

Oooł je.
Staczam się. Serio.
Gram w te simsy już od 4 godzin i nie mogę się oderwać.
I wiecie co?
Stworzyłam tak namiętny związek lesbijski, że aż się sama dziwię.
I to związek potrójny. Trzy w jednym.
Nie wiem, co z tego wyniknie, bo moja bohaterka podobno się w najbliższym czasie zestarzeje i ma przejść na emeryturę, ale sądzę, iż nadal będzie bardzo seksowna i pociągająca, a jej romans trwać będzie jeszcze długo.

A poza tym po dzisiejszym farbowaniu jestem cała uwalona od farby w kolorze średni brąz i bynajmniej mnie to nie cieszy, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż przez pięć minut poddawałam się torturom w postaci szorowania pumeksem xD I chyba mi skóra zejdzie. Tzn naskórek xD
W każdym bądź razie nie będę jutro wyglądać tak, jakbym tego chciała, nawet jeśli ubiorę moją wspaniałą różową sukienko-bluzkę xD

Mojego kochanego Wojtusia przepraszam :*
Za to, że go zaniedbuję, będąc pochłonięta przez w/w grę xP
Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina =D
Żałuję, chcę się poprawić, proszę o pokutę, rozgrzeszenie, itd. xD
:**

4 responses to “A na różowo. xD

  • ON!!!

    Migusiu moja kochana jakoś Ci to wybaczę nie jestem taki fochliwy jak niektórzy… choć było by mi było jakbyś czasem przy tym graniu w W/W grę pomyślała o mnie :)) hajnie tak by było:)

    a no i jeszcze chciałem CI powiedzieć ze robienie z tobą zakupów to czysta przyjemność następnym razem licze kroki i później przeliczy na metry i myślę że parę km się nazbiera:))

    p.s

    może przeczytasz mój opis na gg i coś odpiszesz:)) buziaki

    • Migi

      Ja myślę zawsze… ;) W każdej sytuacji xD
      Co do zakupów to nie jestem pewna, czy rzeczywiście jest to dla Ciebie taka przyjemność :P Obiecuję natomiast, że często się takie sytuacje zdarzać nie będą xD

      Ja za Tobą także.. Tylko mocniej =*

  • Di xD

    No i mnie tymi simsami zaraziłaś :D

Skomentuj

