Zestawienie

Z perspektywy czasu wygląda to źle. Nie wykazałam się zbytnią inteligencją, choć wydawało mi się wtedy, że wiem wszystko najlepiej.
Byłam zaślepiona niby-ideałem i łudziłam się nieustannie.
A bez względu na to, co niby-ideał miał na celu, zachowując się względem mnie w tak złośliwy sposób, nigdy mu nie zależało.

Widzę to dopiero teraz, bo jest zupełnie inaczej.
Wiem, że muszę się ściśle trzymać zasady nieporównywania tych dwóch sytuacji, bo miłości nie można ot tak zmierzyć. Ale od natłoku myśli nie da się uwolnić.

Widzę kontrast. Mega kontrast! I odczuwam cholerną satysfakcję.
To jest TO!

:**

One response to “Zestawienie

Skomentuj

