Kłamiesz?

Jeżeli to gra, jej zasady mi nie odpowiadają.
Jeżeli miałam się całą sytuacją poczuć oszukana, cel został osiągnięty.

Tak się nie postępuje.

Nigdy nikomu nie ufaj, Danielu, a tym bardziej ludziom,
których podziwiasz. Bo nie kto inny, a właśnie oni
zadadzą ci najboleśniejsze rany.

2 responses to “Kłamiesz?

  • Aniula

    Cwelu ty mnie tutaj publicznie nie obrażaj xD
    Dopiero co wkroczyłam w progi liceum ;p
    i zostały mi jeszcze gimnazjalne nawyki xD
    a poza tym z moją dziewczęcą twarzą to nikt się nie
    zorientuje jaka stara jestem, więc mi wolno OoO xD
    ale i tak cię kocham cwelko ty ;*

  • Darusek:)

    Ajj Migusku no cóż robisz… Raczej nic… Kocham Cię :*

Skomentuj

