pójdę sobie…

czas płynie.
a z perspektywą kolejnego zakończonego tygodnia czuję się nieziemsko.
bo zbliżamy się do punktu kulminacyjnego.
im dłużej przebywam w ich towarzystwie, tym bardziej się dziwię, bo przez te wszystkie lata coraz bardziej pogrążają się w swojej obłudzie.
jak tak można być kompletnymi idiotami?!
nie kumam, nie mniej odczuwam cholerną satysfakcję.
niedługo powiem „już nikt nie będzie się wtrącał do MOJEGO życia i grzebał w MOICH rzeczach. do widzenia.”

mam ptasie mleczko. mam je. mam jego. mam dwa pudła.
przydałaby się jeszcze doniczka.
tak, chcę doniczkę. i kilka zdjęć.

One response to “pójdę sobie…

Skomentuj

