Gra pozorów…

… w mniejszej skali niż dotychczas. Nie chce mi się płakać, nie chce mi się zaszyć w mojej jaskini i zasnąć. Nie ma kłótni, rozgoryczonych twarzy i złośliwości (za wyjątkiem uroczego słowa „krowińcu” padającego z ust Asi). Na zdjęciach nie ma sztuczności. Tak trudno się do tego przyzwyczaić… Może rozwalenie całej tej rodziny było rzeczywiście dobrym rozwiązaniem. Przy tak rzadkich spotkaniach nikt nie może sobie pozwolić na fochy. I to mi bardzo odpowiada.

Natomiast świątecznego klimatu nigdy nie było i teraz też nie ma. A w przyszłości zrobię wszystko, żeby mojej rodzinie stworzyć święta idealne.

Wszystkiego dobrego :*

One response to “Gra pozorów…

Skomentuj

