ZNPM

– masz szansę na cztery. weź się tego poucz.
– ale fizyki się będę uczyć?
– tak. fizyki.
– ale fizyka się kończy dopiero za rok.
– to nic. będziesz mieć ładne świadectwo.
– no dobra […] jaacie, to jest nudne.
– i tak dostaniesz pałę za zadania, więc naucz się teorii.
– nie.

to by było na tyle. jestem wewnętrznie rozdarta. chce mi się beczeć i nic poza tym. może czekoladę bym zjadła. pokój jest wywrócony do góry nogami, co zawsze następuje po wizycie Wojciecha, więc zdążyłam się przyzwyczaić, nie mniej nadal mnie to przeraża. i jeśli mówię, że chcę zdjęcia 9×13, to znaczy, że mają być 9×13, a nie 10×15, bo zaburzy mi to proporcje w albumie. i nie pójdę tych zdjęć odebrać, bo podrę je na oczach tej miłej pani, wybuchnę płaczem i sobie pójdę. i nie potrafię znaleźć tych wszystkich midów, więc na weselach będę sobie stukać rytm na łyżeczkach, bo to jedyny instrument, którego potrafiłabym użyć. i to nie jest moja wina, że na tydzień przed studniówką rozwaliła się sukienka. bo to jacyś idioci uszyli ją na odpieprz 2 minuty przed końcem zmiany.
byle do weekendu.

Skomentuj

