rodzic idealny.

„Przyzwyczaić się do czytania książek – to zbudować sobie schron przed większością przykrości życia codziennego.”

William Somerset Maugham

Po raz kolejny uciekałam w książki. Zawiódł mnie do tego stopnia, że sięgnęłam po lekturę (!)
Ja niestety nie uczę się na błędach. Co roku daję się przekonać i co roku jest tak samo. Dwa dni pokazywał tę dobrą stronę – tatusia wspaniałego,  żeby potem rozczarować mnie na maksa… Bilety na koncert tego nie zamażą, przykro mi.

zmusili mnie, ale się nauczyłam. :))

Mojemu mężczyźnie dziękuję za nadanie memu pokojowi miłego akcentu ;**
jesteś aniołem!

2 responses to “rodzic idealny.

Skomentuj

