święta u niego

Jestem bardzo zadowolona, nie potrafię dokładnie określić, dlaczego. Czuję, że te kilka dni wykorzystałam prawie idealnie. Potrafiłam się zmobilizować wtedy, kiedy było to konieczne i ani razu nie żałowałam.
I bardzo podobało mi się spędzenie poniedziałku rodzinnie, choć niestety nie z moją rodziną. Ale do tego powinnam się akurat przyzwyczaić. Tam wszystko było takie prawdziwe…
Coraz mniej boję się tej naszej wspólnej przyszłości. ;-)

Praca stop. Pomysłów brak. Materiałów brak. Pieniędzy brak.
Odpływam w Photoshopie i czekam na przesyłkę.

Skomentuj

