L4

Moja radość jest wszechogarniająca, mimo tego że skazana jestem na antybiotyki, a przecież jutro koncert Kuby Badacha! Wszystko za sprawą tego:
>>klik<<
Nawet nie przypuszczałam, że poszczęści mi się w losowaniu, a jednak! Nie mogę się doczekać przesyłki :)

Cieszę się także dlatego, bo już za dwa dni pomaszeruję odebrać moje upragnione prawo jazdy. Oraz dlatego, że dostałam najwspanialszy prezent mikołajkowy od mojego mężczyzny – zdjęcie poniżej :)

Należy zaznaczyć, że to jego własne dzieło. Zastanawiałam się, czy nie wysprzątać na niej na potrzeby zdjęcia, ale uznałam, że nie ma się co okłamywać i tylko tak wyjdzie najbardziej realistycznie. Udało się także uchwycić moją skromną kolekcję kolczyków, która niebawem się powiększy, bo dzisiaj zamówiłam piękne koraliki i zawieszki. :)

Przez chorobę mam trochę więcej czasu, więc ciągle pracuję nad albumem dla dziewczyn, ale jestem zupełnie nieusatysfakcjonowana jego zdjęciami, więc zamieszczam tylko jedno. Fatalnie się ozdabia te czarne strony, a zasób moich materiałów jest bardzo ograniczony, więc nie zawsze wychodzi tak, jakbym chciała.

Na dzisiaj tyle.
Aguś, powodzenia na jutrzejszym egzaminie. :*
Pozdrowienia. ;)

One response to “L4

Skomentuj

