Kuba Badach

Jestem nim zauroczona! Koncert był wspaniały, on był wspaniały… Wiedziałam, że się nie zawiodę, nie nim.

Dzisiaj dwie kartki świąteczne. Na więcej nie starczyło mi wytrwałości, a ostatecznie odciągnęła mnie pokusa wyczarowania soku jabłkowo-marchewkowego. Aż słyszę, jak sokowirówka mnie woła! :))
Mikołaj nawet się zjawił, a co! Jestem zasypana słodyczami… :))


Zdjęcia takie jakieś niewyraźne… Światło słabe, a poza tym  ja nie umiem jakoś ogarnąć tego aparatu… :))

Na koniec pragnę się pochwalić, że zostałam szczęśliwie wylosowana w candy u Zuzanki, o tutaj:
>>klik<<
Bardzo bardzo pięknie dziękuję! :))

Skomentuj

