Pan notesik, o!

Nie wiem, co mnie podkusiło… Przecież w ogóle się na tym nie znam! Wyszło, co wyszło, ale następnym razem (dla Was, dziewczyny) bardziej się postaram i zrobię Panów notesików tak, jak obiecałam, tak, jak należy. :))

Tego może zachowam dla siebie. :))
Poza tym produkcja kartek idzie pełną parą z różnym skutkiem. Nie spodziewałam się, że aż tyle będzie ich potrzebnych. W końcu miałam zrobić tylko kilka dla rodziny, a tu mało, mało, ciągle mało.

Pracuję nad nowym blogiem – wordpress jakoś mnie znudził. Od nowego roku start. :))
Pozdrawiam!

One response to “Pan notesik, o!

Skomentuj

